Enligt planerna



Det har gått enligt planerna i dag och vädergudarna är med oss det
gillar vi =)



Min älskade son har också varit med och hjälpt till men lite paus måste
man också ha. Han har det tufft nu och önskar allt gott till honom mitt
mammahjärta värker! Han har visat sidor som gör mig så stolt en mogen
man har han blivit med bra värderingar! Jag är stolt över honom!
Älskar dig S <3

Nu ska jag ta ett varmt bad!!!

Sedan försöka mig på Änglagård igen för jag somnade ju så klart i går ;-)

Underbara lediga torsdag som kändes som en lördag ;-)

Ha det gott min vän!

Kommentarer
Postat av: sofie

hejsan!

gud vad jag länktar efter att åka utomlands:)pappa har sakt att jag,linnea,sanna.pappa,annica och anton sa kanske åka till tajland eller turkiet:)hoppas att ni hade det skönt i det lander ni var i kommer ej i håg vad det var ni skulle många kramar sofie ♥<3

PS.Hälsa Clara <3

2011-06-08 @ 15:21:46
Postat av: sofie florinus

hejsan!

gud vad jag länktar efter att åka utomlands:)pappa har sakt att jag,linnea,sanna.pappa,annica och anton sa kanske åka till tajland eller turkiet:)hoppas att ni hade det skönt i det lander ni var i kommer ej i håg vad det var ni skulle många kramar sofie ♥<3

PS.Hälsa Clara <3

2011-06-08 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0