Frösåkersbrygga - Vikingabyn



Mys mys mys!!!



Underbar natur!!!



Djuren vandrar fritt!!!



Jag kan inte med ord säga hur mysigt det är i Vikingabyn ett lugn sprids
i min själ när jag åker dit =)

Var där i dag med jobbet snacka om lyx! Måste bara åka dit med Claris i
år igen så naturnära och mysigt!

Har du inte besökt Vikingabyn som ligger vid Frösåkersbrygga måste
du bara göra det ;-)

Vikingabyn

I kväll/natt har min älsk oljat altan han jobbade över och var inte hemma
förrän vid nio =/ Jag har målat vårat lilla sophus, svärfar har kört sopor.
Nu börjar jag känna igen min tomt igen ;-) Skönt!

Njut av solen min vän snart till helgen kommer det regn =(
Jag som fyller år tråkigt att det ska regna, hoppas på bra väder nästa
helg i allafall!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va myys! Har länge tänkt att vi ska åka dit! Nu blir det ett måste under semestern! =))

2011-06-29 @ 21:01:25
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0