Jobbig ledig måndag

Min älskade bästa son klarade uppkörningen i dag, så skönt!
Nu är det bara teorin kvar, det fixar han DU är bäst Sebbe.
Önskar dig all kärlek och lycka och ditt körkort snart!

I dag har jag haft ledig måndag igen föräldraledig. Tyvärr
har jag inte hunnit "bara" varit med Claris som är mitt motto.
Jag har slipat och lackat ute möbler och målar soptunnehuset
med Sebbes hjälp. Grävt rabatt och planerat om, städat på
tomten har sett bedrövligt ut efter takbytet.



Clara har hängt med och hjälpt till hon är bara så duktig att
ha med sig ;-) Nu pratar hon nonstop hela tiden om allt och
inget. -Mamma! -Mamma! -Mamma! hela tiden hahaa så söt!

Nu ska det vara fint väder hela veckan jag önskade jag hade
semester =) Men jag har två veckor kvar att jobba!

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0