Klart!!!



Om 18timmar lyfter planet, vi flyger med Ving från Västerås!!!

Äntligen har jag packat klart, det känns som om jag kan packa hur länge
som helst. Det är en heldel att tänka på när man reser med mindre barn.
Blöjor, välling, solskyddskläder, leksaker, ritgrejer, böcker, alvedon,
febertermometer, vätskeersättning osv.... Innebär lite mer planering än
om man reser själv! Men nu så är väskan klar (tror jag)

Nu är jag så trött det har varit en mycket intensiv helg här hemma!
Att byta tak är inget man gör i en handvändning men nu så börjar man
se ett slut på det! Det är ett stort jobb som vi bävat för en längre tid!
H är duktig på att renovera och greja men byta tak kräver mer än två
händer! Så tack tack tack ännu engång alla inblandade TACK!

Kram till dig min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0