Lika



I dag när kusinen kom så hade hon lika soldräkt som Clara. Såklart ville
Clara byta och ha lika som kusinen på sig!!!

Varmt för takarbetarna resorb, energidrink och massor av vatten i dag!

Det kommer vara så skönt när detta är över.

Jag tog mig en runda nu i kväll ca.5,5km shit det var så tungt kände mig
som en nittioåring (hur dom nu känner sig) benen var som bly! Men jag
gjorde det iaf men fick inte den där positiva upplevelsen men lite bakslag
ska man väl ha i bland.

Nu blir det lite dusch och soffmys har fortafarande inte sett klart
Änglagård ;-) Så kanske jag försöker i kväll igen!!!!

3 dagar kvar så är det dags för Turkiet jiiieeee............ Längtar!!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0