Minisemester



Malmköpingscamping




Vi hamnade på en liten minisemester en dag och en natt på Malmköpings
camping. Min vän J med ett gäng var där, så vi anslöt. Så mysigt ställe, dit
vill jag åka igen!


Jonas hade spelning på kvällen hur bra som helst! Myyyysss.... eller som
Sebban säger han "rockar"


Malmköping ligger strax brevid Hälleforsnäs där Lager157 ligger så vi
passade på att glida in där också. Sebban behövde nya kläder så detta är
en outfit han köpte. Beiga chinos, turkos luvtröja och lilltösen fick en typ
onepice men deras egna barnmärke Funk. Jo en och annan trasa ramla med
i min kasse också!


Min sötis <3

I dag har jag också hunnit övningsköra med Sebbe två gånger à en timme
per gång, tvättat, dammsugit, bäddat rent, klippt älsklingen och sprungit.
Nu känner jag mig helt slut. Så god natt!

=))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0