Oj då ;-)



Jahaja åldersnojja tror kanske ni? Men näee faktiskt inte bara lite trött på
att se likadan ut hela tiden så Carro och jag mixtra lite och se hur det blev då?
Katastrof eller? Vandrande Nettanmorot? Hahhaaaa... kasta mig i bilen till Ica
för att inhandla lite mörkare toning.......

Uppe vid korsningen vid okq8 Köpingsvägen  spana två grabbs in mig
(dom satt i en blå peugot) Undra om det var håret eller pendlarbilen som jag åkte i
som gjorde det?

Dom svängde också in vid Ica Sjöhagen. Good jag i morotsfärgat hår å foppatofflor
osminkad och mysisar!!! Hahhaaaa.... vilken syn!!! Kan tillägga att min älskade man
trodde det var pendlarbilen å inte mig dom kollade in ;-) Eller var kanske morotslooken
tilldragande jajaja How knows??? Kul var det i allafall!!!

Sebbe bara stånkade å tycket inte jag såg klok ut vilket han hade så rätt i så!!!

Just nu sitter jag i "balsam" efter att tonat om kalufsen ;-)




Min räddning....



Jaja värre saker har jag varit med om ;-)



Vi lär väl se om jag överlever, lite större problem kan jag tycka att Claris
kusin just fått vattkoppor å dom har umgåtts i flera dagar! Å vi flyger
på tisdag =/ Inkubationstiden är 12-16dagar så håll tummarna att vi klarar
oss från vattkoppor!!!

=//

Spännande det visar sig ;-)

Kram och tjing på dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0