Schysst sovställning =)



Ser ju inge vidare skönt ut? Clara försvann in i vardagsrummet vips
så tyst det blev jag smög på henne och hon hade somnat. Men se hur
hon ligger ser inget vidare skönt ut!!!



Farfar och Clara påväg till OKQ8 för att köpa glass.

Vi påbörjade lite förberedelser för takbytet i dag montering av ställning
och så. I morgon kör vi eller rättaresagt gubbarna i gång! Takteglet ska
ner i morgon, det är ju sålt!

Inget springa i dag jag vilar även i morgon kanske en lång promenad
jag tar. Känns som om jag fått en muskelbristning eller nåt i ljumsken
insida lår så det är bäst jag vilar. På fredag får det bli en runda =)

Sol är vi lovade i helgen så skönt!!!!

Resväskan är nedtagen från vinden så jag ska börja packa lite!!!

En arbetsdag kvar ;-)

Nu ska jag titta på Änglagård tredje gången gillt. Min käre man har
redan lagt sig han är helt slut. Jobbat över flera dagar den här veckan
åker 05.00 på morgonen kommer hem vid kl.21 det är långa dagar.
Jag är också jätte trött så vi får se om jag lyckas hålla mig vaken hela
filmen. När han jobbar över så här mycket och är helslut så faller ju
allt annat på mig så jag blir lite trött också ler. Plugga körkortsteori
prata hjärtesorger osv gör att mina dygn inte räcker till och vad tullar
man lättast på jo sömnen. Känner verkligen att semestern kommer
lägligt!





Hunnit med att klämma in en klippning i dag också..... Se så fin Sebban
blev =)



Ps.
13:45 reprisen på söndag ;-)
Desperate housewives
Kram min vän =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0