Side var mycket bra =)


Vår pool från restaurangen när vi äter middag på kvällen ;-)



Coola Claris och Sigge =)



<3



Sigge och Camilla =)



Nere på stranden och myser!



Barnpoolen var perfekt!



Tidig morgon innan frukost framför vår pool



Fossingar i sanden



Camilla och Sixten utanför Apolloruinen inne i Side



Claris fick en beundrare =)



<3



Vi sitter utanför vårat hotell och väntar på bussen dags att åka hem =((



Claris och jag på flygplatsen i Antalya då har man varit i Turkiet 8 gånger
och fler lär det bli. Jag älskar atmosfären där, maten vänligheten och den
sköna värmen!!!

Här hemma i skrivande stund 13 grader och regn färgen flagnar som fjällen
på en fisk =(

Men vi får väl hoppas att sommar snart kommer tillbaks!!!

Kram till dig!

Kommentarer
Postat av: Anna-carin florinus

Jättefina härliga kort..kram

2011-06-19 @ 21:12:38
Postat av: Cissi

Turkiet har jag också varit i några gånger (5-6 gånger om jag minns rätt haha) men aldrig i Side :)

2011-06-20 @ 08:02:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0