Vi rymde fältet....


Hand i hand....

Lilla Nowis, Sofie å lilla Claris och jag rymde fältet i dag när takbytet fortsätter.
Bara otäckt när dom är på taket och risken att något ramlar ner är
överhängande, så rymde vi till Ikea.

Så mysigt att vara med tjejligan.... Jag var mamma, moster å faster
samtidigt konstaterade vi tjejer. Lilla Nowa 4½ tyckte det var lite konstigt
att jag var faster till Sofie å moster till henne, Clara är för liten å ha en
åsikt i detta förrutom att hon bestämt sägen MIN MAMMA NETTAN =)

Vi shoppade hejvilt, krukor, blommor, skålar å div.... avslutade med korv
å glass. Stannade till på barnavdelningen och lekte en stund!!!



Lite kul glassmaskin har dom på Ikea också där man stoppar i struten å
trycker på en knapp å vips så har man en fin mjukglass!!!



God var den också =)



Väl hemma... så jobbades det som bara den.... 30 grader i dag så det var
varmt för stackarna =( Nowas pappa som är höjdrädd har överträffat sig
själv med bravur..... uppe på taket som ett proffs =))



Snälla Christer har varit här och slitit hela dagen han är guld värd!!!!

Kunde inte låta bli å klättra upp på byggställningen å ta ett kort på Henrik
och Christer halv åtta i kväll det var 27 grader och dom slet som djur!

Min sonspappa och min dotterspappa kan man annat än bli varm i hjärtat!

Tack Christer, Peter, Janne, Thomas, Niklas och alla som hjälpt till på olika
vis! Tack Anna för den super goda lasangen ;-)




Vi firar 5-års bröllopsdag i dag!!! Inte blev det mycket firandes inte!!!
Tiden och orken liksom fanns inte för det ler men det tar vi igen sen =)
Däremot tog jag, Carro och svärmor ett glas rosé och firade lite!
Vi firade att svärmor stått ut med mig i fem år (8år) hoppas hon å svärfar
står ut många år till ;-) Men dom har väl inget val *hahhaaaaaaa*

HURRA för oss 5år som gifta....... <3

Tog en stressad cykeltur ner på stan och växlade lite pengar inför resan
och samtidigt uträttade lite ärenden.

Och som vanligt tvångade jag lite å köpte en skarplott på guldfynd för 10:-
som går till bröstcancerföreningars riksorganisation-BRO Jaja jag tycker
i allafall att mitt tvång är rätt okej ;-) Jag har full koll på att jag lider av
det och tillåter det inte gå överstyr och det är ju till bra ändamål ;-)
*S*



Nu ska jag skrapa denna lott, sen blir det att krypa ner hos min man =)

I morgon ska jag ut och springa har nu vilat tredagar det får räcka, hoppas
min bristning eller vad det nu är gett med sig ;-)

Vad skönt i morgon är det bara lördag gud vad skönt! En jobbdag kvar sen
flyger vi till Side =) Me like!!! Semester å mys med vännen hennes son och
Claris!!! 4 dagar kvar!!!

Nattinatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0