<3



I dag satt jag och bara tittade på Clara när hon grejade runt och
pratade och jag tänkte.

Hur var livet innan hon kom? Kan inte tänka mig ett liv utan henne!
Hon sprider sådan lycka och kärlek inom mig, det gör alla mina barn!
Men hon har ju kommit nu, inte undra på att nåt fattades mig ;-)

Glada, goa underbara unge!

Kärlek trodde jag mig veta vad det var när jag gick på dagis och blev
smått förälskad i en liten lintott till pojke tror han hette Mikko....
sen blev jag förälskade när jag var 10år, den killen förlovade jag mig
med senare. Lite små förälskelser här och där i tonåren. Jag trodde mig
veta vad kärlek var! Skrattar åt det idag!
Kom in i vuxenlivet trodde igen att jag visste vad kärlek var!

Men den dagen jag fick barn förstod jag att jag inte vetat någonting.
Men det spelar ju ingen roll egentligen för jag trodde ju att jag visste?!!

Vad kärlek var!!!

Nu vet jag vad kärlek är påriktigt ;-) För den kärlek jag känner för mina
barn går inte att jämföra med någonting annat i livet som man kan känna
kärlek till!!!

<3
<3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0