4-dagars ledighet ;-)






Jaaaa... det är sant! 4-dagars ledighet har jag framför mig och det
känns mer än ljuvligt!

I dag var Claris och jag ner på stan en liten sväng, shoppade lite kläder
till henne det behövdes!

Vi stannade till på Ben & Jerrys och fikade!!!

Sedan avklarade vi en handling på Maxi kylen gapade nämligen tomt!
Så då hade vi även det fixat!

Så i morgon blir det pyamas mysssssss en fredag wow vilket lyx.
En mysig frulle med ägg, smörgåsar, kaffe odyl. ska vi ha.... sen blir
det att agera bullmamma.... jo vi ska baka bullar i pyamas!

Sista arbetsdagen för H på sin nuvarande firma, han börjar nytt jobb på
måndag ( då jag är ledig ler)

När han kommer hem så blir det badhuset bara han, jag och Claris.
Då ska jag passa på att simma! Sedan blir det hembakad pizza ett glas
rött och Lets dance =)

Lördag blir lugn och skön och en långpromenad och melodifestival!

Söndag blir det lek och bus med förskolekompisar hemma hos Nelly!

Måndag mys och badhus med Carro och Milla även då att Simma!

Och Milla och jag ska införskaffa träningskort på Friskis och Svettis!
Jag längtar till att vi ska börja träna. jag är taggad till max!!!

Nu så blir det sängen och sussa ska ju baka bullar i pyamasen i morgon!

Känner mig så lycklig att få tillbringa tid med min tös BARA hon och jag!

Kram till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0