Dax att jobba igen ;-)

Så ja nu har jag en fyra dagars ledig bakom mig, nyss hade jag den
framför mig *Ler* Det har varit skönt mysigt och jag har hunnit med
en del! Tex. bloggat som ni sett.

I dag när jag vaknade hade jag ont i kroppen, hade svårt att komma
i gång. Men på eftermiddagen kändes det bättre så jag tog med Claris
på en promenad. Hon har inte varit ute på ett par dagar pgav. febern.

I kväll följde jag dessutom med Carro och Niklas till badhuset och
simmade så jag känner mig nöjd!

Nu är klockan 22 och jag ska faktiskt krypa ner i min goa säng och
läsa kvällstidningen!

I morgon är det dax att jobba igen men en liten kortare vecka så skönt!

Ha det gott min vän!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt med en kort vecka, det kommer jag också få (men pga sjukdom, mindre kul) ;)



Kram

2011-03-15 @ 19:55:19
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0