Föräldraledighet

På måndag skulle vara min första föräldralediga måndag.
Nu ville min chef att jag skulle jobba på måndag, så det
fick denna vecka bli fredagen i stället ;-) Vilket resulterade
i en fyra dagarsledighet rätt skönt! Men denna vecka blir
det bara en dag för i morgon (lördag) ska jag jobba!!!
Så på söndag blir det slappa slappa slappa slappa =))




I onsdags på dagis var min gumma inne på stora
avdelningen "stora troll" när hon kom tillbaka till
"lilla troll" igen var hon en söt liten kissemisse ;-)

Ha en trevlig helg mina vänner ;-)

Kram




Kommentarer
Postat av: mormor

Mormors älskling är ju så söt i allt hon har på sig eller målar sig i jag älskar dig så sötmos mormor docka

kram mormor

2011-03-05 @ 19:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0