Fredag med lax och mys!


Titta vad gulligt jag fick av min vän som var på besök i kväll =)


En lugn och mysig kväll med god mat, fick ett kanon recept av en vän!

Bild tagen av J

J`s Feta-lax

4 laxfileer (tinade)
1 grön paprika
1 Röd paprika
1/2 purjolök
1 paket fetaost
Fullkornsbulgur
Crème fraîche franska örter
Salt, peppar
Finhackad basilika (eller torkad)
Blanda alla grönsaker hackade, lägg över laxen i en form. Salta peppra.
Toppa m smulad feta. Strö över lite basilika. In i ugnen på 175 grader
i ca 20 min. Servera m bulgur och crème fraîche.

Mums ni måste testa det var kanon gott!!!


Nattinatt!!!

Min älskade lilla Claris får sova hos mig när pappa är borta så mysigt!

Nattinatt tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0