Godmorgon måndag



Ja då var det måndag igen helt sjukt vad veckorna går fort!!!
Man har alldeles för mycket inbokat hela tiden säkert därför det går
så fort!

Nu på morgonen har jag suttit och grejat lite med mina tradera annonser
1500:- in på kontot helt okej ;-) Jag och vännen ska ju försöka komma
i väg på en resa så vi lär få ihop lite cash =)

Min lilla Claris är full av energi nu det märks att hon vet vad hon vill!!!
Det är bra att hon har vilja och kan visa känslor, vare sig det är att vara
glad, ledsen eller arg! Hon är super duktig att leka och dona själv också
i långa stunder! Smög och tog ett foto på henne när hon satt och lekte
med bilar! Hon älskar att äta frukt just nu äter hon äpple, vet inte om hon
är allergisk för päron det verkar så blir röd runt munnen!

I dag ska vi till badhuset med bästa Carro vi väntar på henne nu!!!

Lite morgon mys har vi haft det är så härligt att ha en Clara dag på måndagar
bara hon och jag <3

Ont i kroppen har jag efter all träning nu är det bara att härda ut!!!
Carro ska bada med Claris så jag får simma i dag ska bli skönt att sträcka ut
träningsvärken i bassängen =)

Ni som såg Stockholm-Båstad i går vad tyckte ni? Saknade ni solsidan?
Jag saknade solsidan men nya serien var helt okej =)

Ha en fin måndag mina vänner!!!!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknade Solsidan massor :(. Nya serien var också bra, men den kändes lite grabbigare tycker jag. Men vi tittar nästa vecka också, måste ju veta hur det går!

2011-03-28 @ 21:33:49
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0