Helg igen då ;-)

Gissa om jag känner i benen att jag var ut och jogga i går!
Men skön känsla i kroppen är grymt sugen att komma ut
igen.

Claris och jag var till njoy och hämtade ut friträningskorten
det var tydligen 10 dagar =) så nu ska det tränas, sen blir 
det kort på Friskis och Svettis!

Nu så har jag förberett lax och väntar på att en vän ska
komma på besök vi ska äta lite gott , prata och slänga ett
öga på Lets dance finalen! Två Andersson i kväll då, jag tror
Jessica vinner vi får se!!!

Bara Claris och jag hemma hur mysigt och skönt som helst!
Jag har insett att jag verkligen är en ensamvarg i bland,
behöver vara ensam och i bara mina tankar! Men att jag har
Claris stör inte min ensamhet längtan tvärtom ;-)

Ensamtjing ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0