Truckkörande son ser spöken


Denna vecka har min älskade son tagit truckkort på Edströmska
gymnaiset. Grattis gubben det fixade du bra ;-)

Vi var också till Dennis trafikskola och skrev in honom, han har sin
första körlektion på måndag. Tut tut!!!

Ja i morgon är det fredag igen fattar inte vad veckorna går fort!

Linas matkasse har räddat min vecka igen, mycket goda recept!

I morgon ska C och jag träna, har vilat våran träningsvärk några
dagar!

Alltså i kväll har sonen och jag tittat på Big brother egentligen tycker
jag att det är ett s.....t program. Men jag tittade och skrattade så jag
kiknade dom hade spöktema, skickat in spöken och massa skräms
i huset. Och alla var så rädda dom blev helstressade. Gurkan från
Västerås är ju faktiskt rolig på nåt underligt vis! Jag kan inte låta bli
och skratt åt honom. Han bjuder i allafall på sig själv!



I morgon ska farfar hämta Claris tidigare från dagis dom ska gå och
mata änderna!

På lördag ska jag gå på bio med mina brorsbarn det är en födelsedags-
present till dom. Vi ska se hur många lingon finns det i världen.

Gick just med i bioklubben kan ju inte skada man får poäng på bio-
biljetterna, rabatter i kiosken erbjudanden på förhandsvisningar och
sedan kan man få gratis biljetter! Jag tänkte jag skulle försöka gå på
lite mer bio framledes!

Nä nu ropar min kudde på mig att jag ska komma! Så nattinatt på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0