Min underbara lördag....



Vaknade med kroppen full av energi, fönsterputs av köket, torkning
av luckor odyl.... det är vår tecken när jag börjar "städa" in våren ;-)



Smootie gjort på frysta jordgubbar å youghurt, tömmer frysen ännu ett
vårtecken.... Det blev 12 matlådor av frystömningen också en à la korv
stroganoff à Nettan men diverse allt möjligt ;-) En Lax, räk och krabbmix
gryta. fan jag var KING i köket i dag!!!! Potatisgratäng med palsternacka
och vitlök gick inte av för hackor kan jag lova ;-)


Grannen gled över med en flaska vitt..... postlådeombud är vi helt okej
för oss =)




Tänkte göra reklam för detta köksredskap som en arbetskollega
tipsat om.... ni vet en sån hade jag för typ 10år sedan.... kanon bra!
Nu införskaffa jag mig en på coopextra för 149:- första gången jag
använde den.... glad som f-n men vad händer? När jag diskar världens
skär olycka halva fingertoppen rök =(



Ajj ajj säger Claris mamma ont mamma plåster... ja det kan jag lova shit
vad det blödde.... men ack så bra grej... jag ska diska lugnare nästa gång!


Avslutar min lördag med en god potatisgratäng nöjd över allt jag hunnit med
en "Dogwalk" på 8km så svetten lackade, endast duschen har inte hunnits
med, ska ta den nu ;-)

Ska avsluta min kväll med en irisch till melodifestivalen... vad händer?
Jo min favvosar hamnar sist =(

Sista plats Brolle, sen Sara Varga å därefter Nick Borgen??? WAF säger jag bara!!!
Oki Saade kanske är söt? Om jag var tjugo!!! Men nu är jag snart fyrtio!!!

Är vi snåla eller? Vi som är födda påsjuttiotalet??? Jag messade å rösta på Nick....
Är ungdomarna mer generösa? Jo mamma å pappa fyller på mobilen???!!!

Ja vad vet jag? Men ack så besviken jag är! Jojo Saade är söt som socker hade jag
varit typ tjugo så hade jag dött!!!

Oki vi håller tummarna att det går bra för pojken ;-)

Puss & Kram












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0