Mys



I dag tog jag med brorsans tjejer och köpte födelsedagspresenter till dom.
Vi hade bestämt att dom skulle få cykelhjälmar av mig/oss. Dom valde så
billiga hjälmar så jag ska bjuda dom på bio också ;-) dom ville gå och se
Hur många lingon finns det i världen.... så då får det bli så ;-) Jag bjuder
dom väljer =)



När jag kom hem så hade svärfar varit här med svenska kräftor så vi åt kräftor
i mars ler det har jag aldrig gjort någongång!

Så det blev kräftor med vitt vin sedan varma smörgåsar med lite rött. Fick tips
om varma smörgåsar av en arbetskompis.... super gott det ska ni prova......

Varma smörgåsar:
Blanda creme fraiche fin hackad rödlök, knaper stekt bacon och krossad ananas
(väl avrunnen) lägg blandningen på rostbröd jag tog sådana raskens fullkorn lägg
sedan ost ovanpå, grädda. Det var riktigt smaskigt!!!

Nu ska jag titta på röstningen av Lets dance och sedan skall jag försöka krypa till
kojs ska ju i morgon ha premiär på Friskis och Svettis med vännen ;-) Nu jädrans
ska vi komma i gång  igen! Är så taggad ska bli så skönt!!!

Ha en fin helg min vän!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad gott med kräftor!!!

Längtar tills det är dax för kräftskivor igen ;P

2011-03-21 @ 12:03:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0