Njutfull promenad i går =)



Alltså jag älskar att bo där jag bor, går mina promenader längs mälaren
det är så fint!!!! Det blev en 6km i går Claris, jag och Dogge =)
Det är så skönt att Claris accepterar att sitta i vagnen, men hon är ju
van med dessa alla mil vi traskat!!! Och slitit ut barnvagnsdäck!!!
I bland protesterar hon men det går över!!!

Slitit ut barnvagnsdäck? När Claris var 1år gick jag tillbaka till vagnaffären
och visade upp mina däck och undrade om dom skulle se ut på detta viset.
Dom undrade hur mycket jag egentligen gått med vagnen... Hahhaaa....
Det var lite kul, för jag kan säga att det var en heldel!!!

Jag njuter av att promenera snabbt det är som att meditera för mig!
Och att våren är på gång gör det ju inte mindre underbart!!!

Walk och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0