Skärpning på mig nu...

Alltså jag måste skärpa mig och prioritera om vissa saker.

Nu är det inte långt kvar tills hockey säsongen är över
vilket också innebär mer tid över. Dessutom ska jag var
föräldraledig på måndagar =) Me like!!!

Måndagar blir det långpromenader i vår + simning i allafall
varannan. Dessutom funderar jag starkt på ett träningskort
antingen gym eller nån form av pass en gång/vecka.

Jag har alltid tränat mycket men sista åren har det inte
hunnits med knappt förrutom mina promenader.

Jogga blir det också strax väntar bara på barmark!

Så min plan ser ut så här:

Måndag = Långpromenad i raskt tempo + simma
Tisdag= Vila
Onsdag= Jogga
Torsdag= Promenad/jogga/simma
Fredag= Vila
Lördag = Nåt pass eller så el. simma
Söndag = Vila alternativt en promenad

Ja så får det bli jag vet att jag inte mår bra utan att träna!
Inte fysiskt och definitivt inte psykiskt! Även om detta innebär
att jag inte kan hålla markservicen hemma så struntar jag
faktiskt i det ;-)

Så nu ska jag ta och sätta mig på motionscykeln 30min

=)

Kommentarer
Postat av: JE

Ojojoj... Tänk vad ett litet MMS kan starta! :)

2011-03-03 @ 12:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0