Skööönna söndag....












Titta vilket gulligt söndags besök vi hade i dag på morgonen. En liten
ekorre som for runt vårt hus i en ½ timme. Han var på altan, på farstu-
kvisten i träden jag överallt full av bus! Och Claris var alldeles faschinerad
av den ;-) Vi som hade rådjurs besök förra veckan och harar titt som tätt.
Lite kul att ha så mycket djurbesök trots att vi bor så centralt =)

I dag har vi verkligen slappat, slöat i soffan inte gjort någonting så skönt!
Det kändes i kroppen att jag hållt på som bara den i går. Så i dag fick det
bli en dag i mysisar!!! Känns overkligt att jag är ledig i morgon också helt
underbart lyxigt! Synd bara att Claris varit sjuk hela min fyra dagars ledighet.
Men men det är bara å gilla läget!

Nu ska jag ta mig en kopp te och en god hembakt smörgås, kanske jag sätter
på en film också ( är ju ledig i morgon ;-)

Kram och tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0