Spara energi välj att vara glad!

I dag hare vi på jobbet förberett lite renovering inköp
av fär, tapet odyl. Om någon undrar var jag arbetar
som så är jag boendehandledare och det kan innefatta
mycket. Tex målning och tapetsering också ler det är
kul att göra fint, det är ju vår arbetsmiljö så fint vill man
ju ha.

Nu är det dax att laga mat i dag bjuder Linas matkasse
på sjömansgryta!!!

Lilla Claris har spräckt läppen på dagis idag hon skulle
dyka ner i en sån där lekpool och dök ner på kompisen
Frejas huvud. Så Claris har varit lite ledsen och trött idag.
Likaså jag jag är så trött, längtar efter våren nu =)

Googlade runt lite och hittade lite intressanta grejer
på nätet....

Välja glädje

Energitjuvar

Nu ska jag laga mat, mysa med tösen för det är för mig att
välja glädje ;-) Sen blir det ett varmt gott bad och Sofias änglar
på tv ikväll, lovat mig själv att natta tidigt jag är så trött i dag!
Men i morgon är en ny dag med nya utmaningar =)

Kram och tjing





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0