Underbara lördag


Claris och jag gick upp vid 8.30 mös och åt en god frukost. Halv elva
tog vi promenad för titta på bästa Carro när hon spelade Innebandy
match, gick dessvärre inge vidare =/


Claris äter årets första jordgubbar hon älskar jordgubbar ingen fick
smaka!!!!


Väl hemma åt jag rester från gårdagens mat laxen så gott!


Utsikt från njoy

Sen kom C och hämtade mig vi åkte ner på njoy och tränade! I dag
blev det promenad 5km, 30min på stepmaskin och gym så nöjd!!!!

Hem tog ett skönt bad med Claris, nu ska vi äta lite pizza här hemma.
Tänkte ta en kebab med bröd men blev så sugen på stenugnbakad
pizza ;-)

Börjar längta lite efter älsklingen nu ;-) <3<3<3 Han kommer hem
i morgon eftermiddag/kväll!!!

Mys i soffan!!!!!!!!

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0