Ung kärlek <3


Bild lånad av flickvännen

Minns ni? 13år och kär.... jag minns det var härligt! Nu när jag backar
och ser i backspegeln ser jag hur bekymmers löst det var! Pussar, kyssar,
gos och kanske en tanke på att snart är det dax för det stora! Ni vet vad!

Men just mitt i det, kunde det vara så stormigt och fullt av bekymmer!
Tyckte man då men det var väl för att man skulle vänjas i lagom tempo!

Ja nu är lillkillen här hemma så kär allt kretsar kring kärlek =) Facebook,
sms ja allt! Har haft lite *sextalk* med honom ;-) Snart dax att inköpa diverse
skyddsmedel kan jag tänka mig! Har ju haft två tonåringar redan så jag
anar "ugglor" i mossen..... kan jag lova!!!

LOVE IN THE AIR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0