Yes nu är det barmark

Och det innebär att det är dax att jogga så i dag tog jag mig ut på
årets första joggingtur, gahhhhhh såååå sköööönt!
Jag flög fram kändes det som. Hm men jag vet ju att så är
det inte alltid men men jag väljer att fånga dagen igen ;-)


Bild tagen när jag joggar =)

Svettig och mycket nöjd!!!!


Tack Carro och Sebbe för utan er skulle det inte varit möjligt eftersom
H inte är hemma och ni passade Claris =)

H åkte nämligen till Vemdalen i morse med ett helt killgäng runt 10st.
Så gissa hur sliten han ska vara på söndag när han kommer hem =/

Sebban åkte hem till sin mamma i dag det är mamma helg, Dogge
åkte till farfar! Så hemma här är det bara jag Sebbe och Claris!

I dag städade jag in våren lite, ni vet tvättat täcken och sånt, dammat
på såna ställen man vanligtvis kanske inte gör! Så fräscht nu!
Lagat god mat och myst med min son, livet känns underbart skönt!

Så nu ska jag fixa lite med tvätten läsa lite i en bok som jag fått låna
i dag! Kanske slänga ett öga på Big brother bara för att umgås i soffan
med min son och fasa över hur tokiga dom är i huset, helt sjukt juuuu...

I dag har jag haft lönesamtal på jobbet, gick bra!!! I morgon är det
våffeldagen då ska vi äta våfflor på jobbet! Ska efter jobbet ta en lång
promenad sedan fixa mat för jag har en vän som kommer på besök!
Ska bli mysigt! Lets dance final är det också!!!

Min träning denna vecka:
Måndag: Promenad
Tisdag: Vila
Onsdag Promenad
Torsdag Joggat
Fredag Promenad
Lördag Promenad och gym (på njoy)
Söndag Pass Coreboll45

Nästa vecka:
Måndag: simma och yoga
Tisdag:
Onsdag:
Torsdag:
Fredag :
Lördag :
Söndag:

Frågetecken??? Därför att.... I går fick jag ett samtal från njoy jag hade
vunnit i en utlottning på mitt mobilnummer på eniro. En veckas träning
med en vän! Ja dom vill väl ragga medlemmar men skitsamma.
Camilla och jag kör där en vecka sen införskaffar vi kort på Friskis och
Svettis som planerat!!!

Kram och tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0