Bästa uppvaknandet

I dag vaknade jag av att min lilla tös krypit upp hos
mig in under täcket. Låg och klappa mig på kinden
och i håret. Man kan ju bara inte vakna av något
mysigare än det! Man kan ju inte annat än vakna
med ett leende =)



Ledig dag i dag med tösen, tyvärr har jag två möten
inbokade på eftermiddagen men inget att göra åt!
Bra att jag lyckats lägga dom på ledig dag i stället
för att pussla på jobbet!

Så nu ska jag mysa med lilltjejen på förmiddagen
och ta vara på den! Tråkigt väder det var då? =/
Så vi blir inne tror jag, hade tänkt ta en låååång
promenad men det får bli jogging i kväll i stället!

Ha en fin måndag!

Kram



Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag förstår att du vaknade med ett leende på läpparna. Jag ler varje gång jag ser din lilla Clara, extra mycket åt denna bild faktiskt =)

2011-05-23 @ 16:49:43
Postat av: Katrin

Vilken sötnos :)

2011-05-24 @ 22:48:54
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0