Börjar närma sig.....

Känns bra efter gårdagen, nu är det dammsuget,
maten är klar lilltös nattad. Träningskläderna på
skorna väntar i hallen och jag väntar på karln så
jag kan bege mig ut och jogga =)

I kväll har jag lovat mig själv att nanna tidigt jag
måste skärpa mig det är bara så kan inte vara
uppe halva nätterna jämt. Måste ha min skönhets
sömn så jag håller mig snygg i fortsättningen *S*
Fyller ju 40 snart det är väl då det börjar gå utför
har jag hört hahhaaaa.....

Jogga, sova, äta bra, älska, pussas, kramas, egentid,
kvalitetstid, sluta röka så kanske man håller sig på
banan ett tag till!!!!

Så tjing på er nu bär jag snart i väg på en tur!!!

Pepp pepp pepp pepp!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så klok nettan ;)

2011-05-19 @ 23:23:10
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0