Borta =(



I dag var Clara och jag på Maxi och handlade hon tappade sin mössa.
Vi åkte tillbaka och letade i butiken och på parkeringen. Så typiskt!
Jag sa till henne att nån tjuv hunnit komma och ta den hon var mycket
bekymrad det var hennes älsklingsmössa. Dumma tjuv, dumma tjuv
satt hon i bilen och sa. Berättade direkt för pappa när hon kom hem
att hon inte hittade mössan att en tjuv tagit den =(

Vi tröstade oss med en mjukglass utanför Maxi.

Vilat i dag ingen jogging men kläderna är packade så i morgon efter
jobbet är det dax att ta en runda igen ;-)

Nu ska jag gå å pussa på karln lite han åker bort i helgen ska jobba
och kanske hitta med lite umgås/fiske med kompisen M också!

Clara och jag ska ha tjej mys <3 kanske vi köper en ny mössa ;-)
Hoppas Sebbe vill mysa lite med sina tjejer också!

Puss & kram min vän tack för att du kikar in här hos mig!
Utan dig är jag ingen! Blogga utan läsare är inte så kul!


Kommentarer
Postat av: Erika

mmm...undrar hur mycket jobb det kommer att bli igentligen!! ;-)

2011-05-20 @ 10:13:08
Postat av: Anna

Usch vad trist med mössan. Hoppas ni hittar en ny som hon gillar lika mycket!

2011-05-20 @ 19:53:32
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0