Cirkus



Claris hade verkligen en skeptisk min under hela cirkusen. Hon tyckte
det var spännande men samtidigt läskigt =/ Har aldrig sett hennes min
så och hur hon tog in det som hände. Det var en spännande upplevelse
jag iakttog henne mer än jag tittade på cirkusen..... Ler så typiskt mig!









Men oj vad kul det var när Lillagubben Pippi Långstrumps häst kom in.
Och den tokiga hästen sov i sängen......

Skeptisk med förtjusning och avvaktande =) Endel inslag var spännande
tyckte hon. Men innan cirkusen var slut sa hon... -Mamma gå ut, slut nu!

Så vi smet ut lite tidigare =)

Har tagit mig ett glas vin och firat att en arbetsuppgift som jag kämpat
på med nu är klar! Så skönt, nu är det bara att hugga in på nästa!

Tjing och kram

<3


Kommentarer
Postat av: Kristina

Det var bra att ni gick ut innan det var slut! Tänk så många föräldrar som skulle suttit kvar bara för ATT. Nu kanske Clara kommer att vilja gå på cirkus igen eller iaf kan prata om det och tycka att det var liiite roligt =)



Kram

2011-05-05 @ 10:36:43
Postat av: Cissi

Hihi, vad söt hon är!

Man ser verkligen på henne att det är lite läskigt men ändå spännande ;)

2011-05-06 @ 15:14:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0