"Curtevenne 830 ak"











I dag har vi varit ner en sväng till vår båt som kom i veckan, vi köpte
den i Mariefred. Det är mycket jobb med den men det är inte för mycket
enligt min käre man. Ler

Vi hittade lite papper i båten tyvärr var dom blöta men vi tog hem dom
och försökte rädda det som gick. Vi hittade bla. en gammal Båtnytt från
April 1976 där det är bild på en likadan båt som vi köpt, lite kul!
Nu luktar det gammalt surt papper/diesel hemma i köket papper på
tork överallt =/

Båten kommer bli riktigt fin när vi är klara med den!
Hoppas vi får i den till nästa sommar 2012

Nu ropar mina joggingskor på mig i hallen dom vill att jag tar ut dom på
liten runda!!!

Kram och tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0