Dagens runda avklarad, snart kalas =)



I dag hängde Sebbe med ut på springrundan vi sprang ca: 6km det
gick så bra i dag! Kändes som om benen bara sprang, skönt att det
blev en positiv runda då blir man peppad.

Det var den femte rundan nu..... så snart är det en livsstil ler när jag
tänker "ingen idè att duscha utan att springa" Så tänkte jag i dag, det
känns bra!

Jaja jag ska fortsätta kämpa på.... mitt mål är att springa 2-3ggr/vecka
3,4,5 eller 6km spelar ingen roll bara jag gör det! Jag struntar i att köpa
gymkort nu, njuter av sommarmånaderna ute och kryper in på gymmet
till hösten!




Snart 40-åriga morsan får man vänta in i bland.....




Puh..... fullt sjå att hänga med =)


GRATTIS SÖTA EMMY 9ÅR I DAG <3



Min guddotter fyller år i dag så vi ska strax åka och fira henne!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0