=)



Åt sallad på stan i går =) Mums så gott!!!




Clara tvärsomna när vi åkte från Ransta det tog typ 2min hann knappt
svänga upp från gatan ;-D




Lite sommarkläder till lilltösen inköptes på Lindex så nu är även hon
redo för vår resa =)




Var och övningskörde med Sebbe i dag, utanför hälla fick man prov
köra en mazda diesel suv så det gjorde jag man fick två trisslotter.
Men det blev ingen stor vinst men 25:- så den byter jag in till ny lott!
Mazdan hade backningskamera det var lite coolt!!!



Bästa Carro var hemma med Clara så att jag kunde övningsköra, dom
blåste lite såpbubblor och var ute!!!

Vad skulle jag göra utan Carro hon är bara så bäst med Clara.
Puss Carro tack för att du finns!!! <3

Nu har jag klippt Carro lite bara toppat, dammsugit och tvättat.
Vad det blåser ute, kanon att hänga ut tvätten torrt på ett kick!!!!



Lite matlagning sen blir det soffhäng och tjejfilm. Passar på när inte
älsklingen är hemma och titta på tjejfilmer. Han får passa på och titta
på action och science fiction när vi flyger bort en vecka =)
Thriller, komedi och skräckisar har vi gemensamt =))

Nu kallar mammatjänsten ;-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0