Inte en vanlig söndag utan morsdag



Min söta goa älskade Carro kom förbi idag och åt lite mat med sig hade
hon dessa söta ljus som hon gjort själv!

Dessutom fick jag en teburk och sil som hon också gjort i ordning själv.
Det är alltid extra roligt när barnen fixat själva med omtanke, då blir
man extra glad!



Det roliga var att jag i torsdags tänkte när jag var på affären och köpte
tepåsar, att jag nog skulle börja dricka lös te igen.... hahaa hon kan
läsa mina tankar =)

Jaha H hade förstås inte en tanke på att det var morsdag. Men han
och Sebban smög iväg och köpte en blomma och mörk chocklad!






Egentligen tycker jag inte man behöver köpa något, jag skulle bli lika
glad över att slippa laga maten eller få "frulle" på sängen eller en bamse
kram räcker också!

Stor kram till er alla bra mammor därute =)

SPECIELLT EN STOR BAMSE KRAM TILL MIN MAMMA <3

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0