Kall måndag =)



Hua vad kallt det är ute, en sak det har med sig är i allafall att vi kan
vara inne å mysa utan dåligt samvete.

Men ut en sväng till affären för att även få lite frisk luft!

-Mamma rutschkana!!!

Sen drog hon med raska bestämda steg, så det blev till att stanna
en stund!





Glad tös när hon kom på att hon kunde göra fart själv!!! På gung
elefanten.

Men till Claris besvikelse kom en liten grävmaskin då var det inge
roligt längre.

På affären gick hon och sa:
-Dumma grävmaskinen!!!



Det blev lite roligare när hon fick hjälpa till att handla!!!



På väg hem hittade vi denna så nu vet vi att cirkusen är på Rocklunda
(som jag anade) Det blir spännande att gå på cirkus!!!



Trött!!!!

Mamma ska passa på å mysa med en film som jag blivit tipsade om
av Sebbes tjej på FB ;-)



En riktig tjejfilm skulle jag tro =)



Jag älskar levande snitt blommor se så ljuvligt fina!



Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va söt hon är! =) Åh va kul med cirkus! Det var inte igår man gick på det!

kram

2011-05-02 @ 16:52:47
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0