"Kärlek"


Claris gick fram till pappa klappade honom på kinden och sa "Kärlek"

Jag gjorde det precis innan gosade med henne klappa kinderna och
sa kärlek. Hon är så söt härmar och tar efter allt man säger och gör.


Även Carro fick en dos kärlek <3


Jag fick också kärlek.... lite blommor! Maskorosor ler och jag som inte
gillar gult... ler.... det är tanken som räknas!!!! Så klart!!!!


Eftermiddagen bjöd på lite sol så vi passade på och var ute och fixade
i trädgården. Skönt att få lite gjort! Claris bara älskar att vara med och
hjälpa till!

På förmiddagen rensades det i ordning lite i källaren också!!!


Claris och Carro gjorde sådana där maskoros skruvar/krumelurer!
Och ville inte alls gå in fast klockan var halv åtta och hon varit ute
i fyra timmar!

Nu ska jag titta klart på hockeyn och äta glass med frukt, grädde
och riven chocklad mums!!!

Sköt om dig min vän, ta vara på ögonblicken!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad gulligt!



sv: Bedragen har jag inte läst men kommer att läsa den som kommer efter Systerskap :)

Jag vet inte om kakan går att frysa in men dett borde den göra eftersom den är godast KALL ;P



Jag ska testa Pollykladdkaka nästa gång, får se när det blir ;P



Kram

2011-05-16 @ 07:34:08
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag har så mycket böcker som jag ska ta mig igenom nu men Hittebarnet ska jag läsa när den kommer ut i pocket (ska komma under 2011) :)

Självklart lägger jag ut receptet på bloggen när jag gjort den, det här är inte bra för figuren haha ;P



KRAM

2011-05-16 @ 10:19:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0