Lek



På förmiddagen har vi bara varit inne, så kallt det är ute usch jag
saknar värmen. jag har passat på att deklarera fixat räkningarna
och lite annat som måste göras tex. all tvätt =( Det är så n tur att
Claris är duktig att i bland leka långa stunder själv, brukar smyga på
henne och tjuvlyssna och titta vad hon pysslar med! Här bygger hon
med sin Ikea bygglåda =)

Nu ska vi äta lite lunch och gå ut en sväng måste posta några brev
och ta en sväng till affären. Hämta ut ett polarn och pyret paket
handla lite mjölk och sånt!

H ska jobba över i dag och kanske några dagar till denna vecka,
så träning blir det väl kanske inte så mycket vi får se. Annars får
jag skippa passen och kvällsgymma!!!

Ha en fin vecka min vän!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0