Pissmorgon

Sitter här och väntar på min bästa svärfar som är påväg till Fagersta
och hämtar andra bilnyckeln.

TACK JANNE VAD GJORDE JAG UTAN DIG!!!!

I morse när jag skulle köra Clara till förskolan och Sebbe till teoriprovet
för körkort. Så låste jag upp bilen lade in väskan och nyckeln på sättet
slog igen bildörren. Upptäckte att jag kommit åt låsknappen på dosan
på bilnyckeln så bilen var låst.

Mobilen var också i bilen. Sebbe sprang till bussen......

Jag ringde svärfar han är så snäll, slängde sig i bilen till Fagersta för att
hämta andra bilnyckeln.

Min handledning på jobbet börjar nu =(

Sebbe kom hem skit förbannad han hann inte! Så nu ligger man inte
högt i kurs hos honom.

Kannan på kaffebryggaren sprack i går så jag fick koka kaffe på gammalt
hedligtvis koka vatten och stå förhand och hälla.

Nu kryper huvudvärken in i mitt huvud.....

Fy f...... vilken skitmorgon!

Men som man brukar säga..... Nu kan det väl bara bli bättre =)

I kvälll ska vi ha matgäster, bara inte maten bränns vid, vinet är jäst
och taket ramlar in hahhaaaa...........

Nä nu kan det inte bli värre hoppas jag!

Jag drog in en heldel på tradera annonserna i allafall i går så nu får
det väl bli en ny kaffebryggare kanske ;-)

Kram och trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej Nettan!

Det var ju en J.vla morgon, men livet går vidare ska du se. Ingen har ju dött på kuppen det är väl mera cosmos som fick sig en törn, och med tanke på starten på dagen så kan det bara bli en toppenhelg.

Kram Örtagårds-Åsa.

2011-05-27 @ 15:00:05
Postat av: Anna

Ja, du Nettan, vissa dagar skulle man bara vilja stryka i almanackan...

2011-05-27 @ 20:44:25
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Christine

Fy va jag lider med Sebbe. Jag vet ju hur jävla dåligt man mår den dagen man ska köra upp pga att man e sååå nervös. Å så blev det inget. Hoppas han får en ny tid snart.

2011-05-27 @ 21:58:57
URL: http://chrizzg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0