Regn,8km,tradera och kissemiss mjaauuu....



I dag har jag haft min Claris dag igen mysigt som vanligt! Vaknade till
ett regnväder kändes skönt att bara strosa runt i mysbyxor och pyamas.
Men så på eftermiddagen gluttade solen fram så vi gick ut och lekte lite.
När det var dags att sova middag för tösen så blev det en powerwalk
8km. Lite uppvärmning inför vårruset i morgon, jag är otränad som vanligt!
Men springa SKA jag har aldig gått ett vårrus och kommer inte göra det
heller ;-)

I kväll har jag lagt ut 12 tradera annonser igen får se om det blir lite
tillskott till fickpengarna! Längtar till 7 juni då vi ska bege oss iväg!

Nu kom jag just på att bilbarnstolen inte är monterad =( tar bort den
varje gång jag övningskör med Sebbe. Drygt att komma ut stressad
på morgonen och behöva sätta i den, hellre gör jag det mitt i natten!
Check nu är det gjort!

Hänga lite tvätt sen blir det att krypa ner i sängen, i morgon sak vi
göra en utflykt med halva styrkan på dagligaverksamheten det ska bli
roligt!

Carro och Clara grejade lite inne på toaletten idag och ut kom en liten
kissemiss!!!



Nattinatt min vän!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken goding =) va roligt att ha en resa att se fram emot! Du är så fixig å donig ;) Duktiga Nettan! Kram

2011-05-17 @ 20:29:03
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0