Resa ska det bli.... fest också!


Packat bilen mitt i nassa =)

I går natt var jag uppe till närmare två, satt och märkte kläder som jag
skulle lämna in på grejbytar dag!

I morgon mellan 11-14 så är det grejbytardag på Kristinagatan 12
Västeråsfolkhögskola!

Nu så har jag i stortsett fått i hop min och Claris resa nu måste vi
bara hitta en vännen Camilla och jag! Åker i slutet av maj/början på
juni med våra små. Sol,en kall på beachen, ett glas på balkongen,
massa tjejsnack och mys! Jag längtar!!!!
Så det var värt att märka halvanatten!

En tok impulsgrej också, när jag kollade resor till mig och vännen.
Så ramlade jag på en till Rhodos åt mig, älsklingen och lilltösen!
Så 28 augusti far vi det får skattepengarna bidra till en liten present
till mig när jag fylle "tant" ler.

BLACK & WHITE

I morgon lördag ska vi på fest en stor fest med black & white tema =)
Man ska klä sig i svart och vitt, lusade garderoben provade diverse
klänningar. Insåg att jag är ingen KLÄNNING TJEJ så är det. Känner mig
obekväm i klänning, inga skor hade jag heller. Så ner på stan blev det
för inköp av kläder.

Outfit på en av mina favvobutiker Vila i gallerian supertrevliga och
hjälpsamma tjejer där!!!

Byxor, söt blus och en skir kofta grej typ


Modernt med dragkedja bak nu ;-)


Spets är hett i vår!!!


Jag brukar alltid handla skor på scorett men halkade in på Åhlens av
någon andledning och ramlade på dessa!!! Kanonsköna!!!
Å bra pris för en skinnsko, kilklack passar mig alldeles utmärkt!
Höga klackar och klänning njaeee jag är nog inte så kvinnlig av mig!!!

Jag är supernöjd!!! Får se kanske bjussar på en outfit bild sen!

Älsklingens garderob var lite skral den med så även han fick en ny
outfit. Så detta blev ingen billig fest men hur ofta går vi på fest?
Aldrig nästan ler

Det ska bli spännande i morgon en fest med diverse överraskningar!


Ny outfit kräver lite uppfräschning av håret också så nu sitter jag med
toning så det börjar bli dags att skölja ur!!!


När mamma leta kläder fick det bli en cheeseburgare i vagnen och den
var riktigt god! Claris var så duktig =) Hon är BÄST!



När vi shoppat klart stötte vi på en kär vän så det blev en spontanfika
på stan super mysigt!!!

En kanon mysig fredag, när jag kom hem grillade älsklingen lite
och fixade ett glas vin blev det också!!!

Nä nu måste jag skölja håret och nanna kudden ha det gott min vän!

Skriv gärna en liten kommentar att du tassat in här! Det sporrar mig
att blogga vidare ;-) Ser på statistiken att ni är en heldel som gluttar
in här men inte vågar ge er till känna!!! *S*

Jag önskar er vilket fall en skön och fin helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Christine

Mysig dag. Jag skulle också vilja åka utomlands, men nu när vi ska flytta så blir det att lägga pengarna på grill och utemöbler..ler.. Jag gillar också att handla på Vila. Mycket snyggt där.

2011-05-07 @ 10:17:49
URL: http://chrizzg.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad kul att ha 2 resor att se fram emot!!!

2011-05-08 @ 08:44:23
URL: http://annasviktiga.blogspot.com
Postat av: Sofie

Då antar att det blir jag som tar hand om sebbe medans ni är borta? ;);)

nej skämta bara,hihi , hoppas ni har det kul ! :D

2011-05-08 @ 14:34:44
URL: http://ssofieeenvall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0