sToLt

Jag vet inte vad som hände i kväll, men när vi hade varit i båten.
Påväg hem så sa jag till Carro att jag borde ta mig en liten jogging
runda. Peppade mig i tanken, var inte sådär jätte sugen!

Fick sedan se att min vän J varit ut på en runda, shit tänkte jag
då lär jag väl inte vara sämre =)

Pepp pepp pepp!!!

När jag gled fram utefter mälaren runt klockan 22 med vinden i håret
och bra musik i lurarna njöt jag! Jag menar det verkligen jag sväva fram.
Efter 6km kom Charlotte Perelli i lurarna (min vän J har laddat min mobil
med massa musik jag har ingen aning om vad för musik. Och det är riktigt
spännande varje gång jag springer) I allafall Perelli fick mig att vika av och
jag lade på 1km till lika lätt sväva jag fram fortfarande.
Så jag tänkte nu eller aldrig 7km benen känns lätta bra musik i öronen
ett mål som jag skulle uppfylla!!! NU JÄVLAR så jag tog min 3km runda
också!!!

1 mil på en timme!!!

Wow jag vet inte vad som hände! Men en sak vet jag det känns grymt
coolt att jag gjorde det! Min första sprungna mil någonsin!!!

Nu kommer jag sova gott!!!

Just ätit en skivad banan med fiberhavregryn, russin och mjölk!!!

Nu en skön dusch sen en god kopp te som jag fick av Carro i dag!

F-N VAD JAG ÄR STOLT & NÖJD!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grymt imponerad!!!!

2011-05-30 @ 22:30:57
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0