Tåg med farfar



I dag har förskolan haft stängningsdag.
Claris har varit med farfar, faster och
farbror. Dagen började med att dom åkte
tåg från Västerås till Ransta så att Claris
skulle få prova att åka tåg!!!!

Själv har jag jobbat, joggat och shoppat.
Så nu är allt inhandlat inför flygresan =)
Ny bikini, strandskor, solklänningar, shorts
ja lite nytt!

NU så ska jag ha mys kväll med mina tjejer.
Älsklingen är nämligen borta och jobbar
lite i helgen. Kommer inte hem förrän sent
på söndag kväll.

Claris sover i soffan, Carro och jag ska dela
en Lorenzo pizza ta ett glas rött och titta
på två tjejfilmer =) Återkommer och berättar
om dom var bra!!!

Ha en fin fredag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0