Tur i oturen



Vilken tur att min underbara lilla skatt inte satt i bilen när jag låste in
bilnyckeln. Det tänkte jag inte ens på i morse när hela situationen
blev så turbulent stressig! Men hade hon gjort det hade jag krossat
en ruta!

Denna morgon hade inte varit så jävlig om det varit en vanlig dag.
Men just i dag skulle Sebbe ha teoriprov och uppkörning och allt
gick åt skogen. Han missade teoriprovet pga. mig och nyckel historien.
När man inte skrivit teorin först så får man inte köra upp så han missade
det med och jag blev 1500:- fattigare till ingen nytta för om man inte
bokat av 24 timmar innan får man betala.

Jaja som en vän skrev i kommentaren ingen kom till skada vi är friska
och lever. Så i morgon har jag lagt denna dag 27maj till historien!

Nu ska jag ta ett hett bad med ett glas vin sen blir det en film ner-
gosad i sängen!

Kram till er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Uch vilken skitdag! Höjden av otur :( men som sagt tur att clara inte satt i bilen! stackars sebbe! Stor kram å morgondagen blir helt klart bättre ;)

2011-05-27 @ 22:20:39
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Milla

Tänker på dig!

Kram Milla

2011-05-28 @ 01:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0