Under halvtimmen =)



Claris väntar in mamma i mål!

Alltså två första kilometerna kändes benen som bly, jag tänkte detta
går åt skogen jag kommer få lov att gå. Men sen släppte det lite, så
på ren vilje tanke kraft så fortsatte jag. Fy det var riktigt tungt måste
jag säga. Sen fjärde kilometern gled jag fram..... Men sen tjopp in i
väggen sista kilometern. Det gick bara inte att öka så jag höll samma
tempo.

Klockan visade 29.05 när jag kom i mål, över förväntan det kändes
som om den skulle stå på 32-34 min så jag är nöjd. Mitt mål var att
hamna under halvtimmen och det lyckades jag med!!!

Jag har ju ändå bara joggat en gång i år =/ Blev sjuk och kom av mig,
men ser nu detta vårrus som en liten kick att komma i gång med det
igen....

Tjin och nattinatt


Jag och min arbetskamrat Erika som sprang på mycket bra tid runt
24-25min nåt sånt ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0