UNDERBARA SÖNDAG


Clara med sin lilla ryggsäck påväg på utflykt hon är så stolt när hon
får ha sin lilla ryggsäck med fika/matsäck (picnic)



Hon fick agera lite fotomodell i den fina miljön på Djäkneberget och
det gjorde hon så gärna (hon är ju van att mamma tar kort)


Så hon var ju tvungen att spralla lite förstårs ;-)





Min sötis <3




Gunga är så roligt, hon kan sitta hur länge som helst får aldrig nog!




Å så var det dags att ta fram matsäcken som vi gotta i oss på en filt i
solen.



Mums!!!



Lite brillor på så att man är lite cool som alla andra på Djäkneberget.
Bra mot solen också =)



Det är ju ingen sommar utan spring i benen eller vad säger ni???




Tjejerna i vått och torrt =) Fotot taget i motljus, blir lite rolig effekt!


Clara var så faschinerad av våra skuggor!!!!

Vi hade en så underbara timmar hon och jag på Djäkneberget.
Jag älskar att umgås med min lilla tös speciellt när det bara är
hon och jag, då blir det verkligen kvalitetstid vi pratar gosar och
myser!

Jag bloggar mest om hennes och min tid tillsammans för jag spenderar
mestadels av min tid men henne. Av helt naturliga stjäl det är ju hon
som är minst och behöver mest!

Min lilla ögonsten =)

Vår underbara söndag bestod också av kaffe/fika besök av min kära
vän J som hade sina söta vovvsingar med sig!



Clara älskar djur speciellt hundar så det var ju spännande!!!!

Sist men inte minst så kom ju älsklingen hem, som varit borta och jobbat
hela helgen =/


Han var trött eftersom han jobbat långa dagar och sent! Men det hade
även hunnits med lite bastu och starkdryck! Så han sussade gott med
Claris i soffan =)

Nu lär även jag sussa klockan är mycket i vanlig ordning!!!

Tack för att du kikar in här hos mig =)

Kram

Kommentarer
Postat av: J

Nogger rules! :)

2011-05-23 @ 09:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0