Värme?



Vart tog sommarvärmen vägen? Vill ha mer sol och sköna dagar!
Så vi kan bada och mysa ute, i dag blåser det ju som bara den.

Passade på att hänga ut tvätt det lär ju torka på ett kick!!!

Njuter av lugnet här hemma Claris sover middag, Sebbe är hos
tjejen, Sebban hos mamma, Dogge hos farfar och älsklingen är
borta och jobbar i helgen. Gissa om det är lugnt och tyst här
hemma just nu?!!!

I bland behöver jag detta lugn för att ladda mina batterier, så
nu har jag inte tid att sitta här mer....

Fast om jorden går under så kanske det är lite tråkigt att vara
själv, den ska ju gå under kl.18 sägs det =/
Min bror sitter på ett plan det är ju smart men undra vart han
ska ta vägen sen då?!!! *S* landa på nån annan planet eller bara
fara ut i universium? Det visar sig vad som händer!!!!

Vi hörs!!!
Ha en fin lördag min vän!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0