Vackert och lite coolt


Svartån

Jag verkligen stormtrivs där jag bor Västerås är hur vackert som helst
med rätt "glasögon" på sig!!!

Att få jogga utmed mälaren och bara njuta av vattnet och naturen!


Suddigt eftersom jag springer ;-)





Coolt!!!

Palmer

Palmer på rad jätte läckert värme i luften 20gr kändes som jag var
någon annanstans och joggade ;-) Super kul att dom "hottar" till
staden lite grann!!!

Galning tänker kanske ni springer sent på kvällen. Jo men det är så att
jag skulle göra allt för att få ett längre dygn typ 30timmars eller så!
Vet att ni är fler med mig som önskar det... Om jag ska hinna motionera
så får det bli på sena kvällen.

Dessutom gör min värk i kroppen det omöjligt att gå upp på morgonen
och göra det. Mina bästa timmar är mellan 20-01 typ då är jag som
piggast i kroppen. Spelar ingen roll om jag lägger mig tidigt jag är inge
piggare för det.

I kväll sprang jag ca. 6,5km kändes bra i nya skorna inga skavsår eller så.
Endast kändes det att skon var bra det kändes i hålfoten ler dom andra
hade gjort sitt det märktes. Jag läste att springa lugnt 1/4 biten sen stanna
och stretcha ut lite var bra så jag provade det hur skönt som helst benen
fick nytt syre bara ett litet tips ;-) Jag måste skärpa mig med att stretcha
inte bra att fuska det känns i musklerna dom svider lite!

Jag har nu kommit över den dryga biten känner jag. Det brukar släppa
efter fem rundor och när man kommit över fem kilometer ;-) Läste också
att springer man över fem kilometer så är man nära milen och nu förstår
jag vad dom menade.

I kväll var jag så fokuserad på att jag skulle ut så att jag missade Desperate
housewifes, Cougar town och The middle (min tjej tv-kväll) Lite kul därmed
kallar jag mig för en riktig motionär =))

Hmmmm........ borde lägga mig nuuuuuuu......... jag veeeet...... men jag har
bara två arbetsdagar kvar sen så åker jag på semester och kan slappa och
sova!!!!

Längtar!

Tack alla för peppnings kommentarer, mess, muntligt och FB osv så kul att man
kan glädjas för andra!!!

Nattinatt mina vänner!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0