Bloggsvacka

Har lite bloggsvacka brukar får det i bland!

Jag har valt att lägga min tid på att träna
än att sitta vid datorn eller tvn. Upptäckte
just att jag missat flera program av
"Berg flyttar in" =(

Förra veckas träning två simmningar och
en gym omgång.
Denna veckas träning två gym omgångar
än så länge. Hade tänkt ligga på en simning
och två på gymmet eller alternativt pass.
Har bokat pass till nästa onsdag ska bli
spännande. Alltså 2-3 träningar i veckan.

H har också införskaffat sig tränings kort.
Han har tränat tisdag-torsdag denna vecka.
Kanske han blir lite piggare nu när han kommer
i gång och röra sig.

Har ingen speciell skrivlust alls så jag ska
crascha i soffan nu och göra NADA resten av
kvällen.... Ha det gott!

K


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju så ibland att inspirationen till att blogga försvinner. Jag kommer att kika in hos dig varje dag ändå. Hoppas ni får en härlig helg hela familjen. Kram

2011-11-17 @ 21:13:02
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0