DH

Roat mig med att måla naglarna och tittat på Desperate Housewifes i kväll. Myst med min bästa goa son som kokade te till sin mamma. Hjälpte att posta ett traderapaket och dammsög tack Sebbe du är super! I kväll lagade jag fisk från Linas matkasse super god var den! Min rygg och nacke verkar verkligen inte vilja att jag joggar fan fan fan vad jag tycket det är skit! I morgon ska jag på cirkelpass det ska bli roligt;-) Borde lägga mig nu men känner mig pigg. Fick blommor i dag ska ta ett kort och visa er. Ta hand om dig och dina nära, visa uppskattning och bry dig om! Kram


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Visst var fisken god. Vi har också Linas matkasse. De är så skönt att slippa planera maten.

Ha det så bra! Kram Marika

2011-11-23 @ 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0